Hur lång tid tar det att få min beställning?

Leveranstid till Sverige är 5-7 arbetsdagar. Vänligen vänta med att kontakta oss tills dessa dagar har gått.

Vilka leveransmetoder erbjuder ni?

Vi har valt Postnord som leverantör på grund av postkontorens många och utspridda leveransplatser. De erbjuder även snabba och säkra leveranser, samt levererar direkt ner i brevlådan (för mindre varor) eller till närmaste postombud. Vi har valt detta fraktsätt så att vi kan vara så tillgängliga som möjligt för våra kunder runt om i landet.

Hur kan jag spåra mitt paket?

När vi har skickat din beställning får du en spårningslänk via e-post så att du kan spåra ditt paket. Kom ihåg att det kan ta upp till 48 timmar innan ditt paket blir spårbart.

Vilka betalningsmetoder godtar ni?

Vi godtar betalning med faktura (Klarna) kort betalning via klarna, kreditkort samt Paypal.

Jag har lagt en beställning, kan jag ändra leveransadress?

Om du behöver ändra leveransadressen måste du meddela vår support via e-post inom det närmsta dygnet.

Jag har lagt en beställning. Kan jag lägga till en vara?

Beställningen börjar bearbetas strax efter den skickats in till oss, om du vill lägga till en vara i din beställning så gör du ett nytt köp i shoppen, vi försöker samfrakta i den mån det är möjligt.

Hur kan jag returnera min vara?

Vårt främsta intresse är att du blir nöjd. Du kan returnera en vara du inte är nöjd med inom 30 dagar efter att du mottagit beställningen, och du får en återbetalning när vi tagit emot returen. För att göra en retur, vänligen använd returblanketten och den förfrankerade retur etiketten du får med i ditt paket. Återanvänd påsen som dina kläder skickades i när du sänder tillbaka varorna. Varorna skall vara i oanvänt skick och med alla lappar kvar. Vänligen notera att du ej kan returnera produkter som gjorts personliga. Du behöver ej kontakta kundservice innan du returnerar se bara till att fylla i din returblankett med all information vi behöver för att återbetala dina pengar.

Hur går jag tillväga om jag vill byta min vara?

Eftersom vår grundidé är små kollektioner så kan vi sällan erbjuda ett byte av en vara. Om du vill ha en annan storlek eller en helt annan vara, vänligen lägg en ny beställning och returnera bara den varan du ej vill ha. Kläder med personligt namntryck kan ej returneras. Du behöver ej kontakta kundservice innan du returnerar.

Kan jag lägga en beställning via telefon eller e-post?

Vi tar inte emot beställningar via telefon eller e-post. Du kan lägga en beställning via din mobiltelefon eller vår hemsida. Om du har fler frågor, vänligen klicka här
Om du inte har hittat svar på dina frågor i de vanliga frågorna ovan, vänligen kontakta oss.