FRI FRAKT

över 1999 kr

Retur inom 14 dagar

Personligt tryck

Se detaljer

Kontakta oss

Information

Vanliga frågor

Hur lång tid tar det att få min beställning?

Leveranstid till Sverige är 3-5 arbetsdagar med UPS Standard, och 1-3 arbetsdagar med UPS Saver. Vänligen vänta med att kontakta oss tills dessa dagar har gått.

Vilka leveransmetoder erbjuder ni?

Den leveransmetod som vi för närvarande erbjuder är UPS.

Hur kan jag spåra mitt paket?

När vi har skickat din beställning får du en spårningslänk via e-post så att du kan spåra ditt paket. Kom ihåg att det kan ta upp till 48 timmar innan ditt paket blir spårbart.

Vilka betalningsmetoder godtar ni?

Vi godtar betalning med faktura (Klarna), kort betalning via klarna, kreditkort samt Paypal.

Jag har lagt en beställning, kan jag ändra leveransadress?

Om du behöver ändra leveransadressen måste du meddela vår support via e-post (support@ielm.se), inom det närmsta dygnet.

Jag har lagt en beställning. Kan jag lägga till en vara?

Beställningen börjar bearbetas strax efter den skickats in till oss, om du vill lägga till en vara i din beställning så gör du ett nytt köp i shoppen, vi försöker samfrakta i den mån det är möjligt.

Hur kan jag returnera min vara?

Om en beställd vara inte uppfyller dina krav kan du returnera varan inom 14 dagar efter mottagandet av varorna genom att returnera varorna. Observera att individualiserade produkter är föremål för speciella villkor eftersom de endast är avsedda för dig. Det innebär att vi inte accepterar avkastning. Du kan returnera ett icke-personligt föremål inom 14 dagar efter mottagandet av varorna. 60 kr av fraktkostnaderna för returleveransen kommer att bäras av dig. Resten av fraktkostnaderna bärs av oss. Du kommer att få returformuläret och returetiketten per e-post (support@ielm.se),, endast på begäran. Produkterna måste vara oanvända. Återbetalningen kommer att göras inom 10 arbetsdagar efter varukvittot. Om kunden returnerar alla beställda varor kommer kunden att få full återbetalning av beloppet mindre än 95,85 SEK (Deutsche Post), eller 63,90 SEK (UPS), fraktkostnad för leverans och 60 kr fraktkostnad för returleverans. Vid retur måste kunden betala extra 63,90 SEK frakt.

Hur går jag tillväga om jag vill byta min vara?

Eftersom vår grundidé är små kollektioner så kan vi sällan erbjuda ett byte av en vara. Om du vill ha en annan storlek eller en helt annan vara, vänligen lägg en ny beställning och returnera bara den varan du ej vill ha. Kläder med personligt namntryck kan ej returneras. Du behöver ej kontakta kundservice innan du returnerar.

Kan jag lägga en beställning via telefon eller e-post?

Vi tar inte emot beställningar via telefon eller e-post. Du kan lägga en beställning via din mobiltelefon eller vår hemsida. Om du har fler frågor, vänligen klicka här

Om du inte har hittat svar på dina frågor i de vanliga frågorna ovan, vänligen kontakta oss.

Öppettider

Måndag - Fredag08:00 - 16:00
Bryta11:00 - 12:00

Returadress

Filip and Family SRL(iELM)
Str. Principală, nr. 22
Petrești, Dâmbovița, România
VAT number: J15 / 611 / 2015

Kontakt

E-mail: support@ielm.se (Svenska)
Vill du kontakta oss på ett annat språk?

info@ielm.fi (Suomalainen)
support@ielm.se (Svenska)
service@ielm.de (Deutsch)
kontakt@ielm.at (Österreicher)
kundeservice@ielm.dk (Dansk)
klantenservice@ielm.nl (Nederlands)
contacto@ielm.es (Español)
assistance@ielm.fr (Français)
suport@ielm.ro (Română)
help@ielm.us (English)
customerservice@ielm.co.uk (English)
obsluga.klienta@ielm.pl (Polska)
toetus@ielm.se (Estonian)
podpora@ielm.cz (Czech)

Telefon: 0040345401603; 0040345401601;

Maila oss

Jag godkänner behandling och lagring av mina personuppgifter av iELM så att jag kan kontaktas angående min begäran.

Vänligen skriv in bokstäver och siffror nedan